Brand a marketing

city:one

Veletrh Urbis – chytrá řešení pro malé obce a správu měst

Mgr. David Bárta

15.5.2017 14:32

Páteční program veletrhu URBIS byl zahájen oficiálním seminářem Ministerstva pro místní rozvoj. Úvodní prezentaci poskytnul František Kubeš a představil aktivity MMR v oblasti chytrých měst. Alternativní financování chytrých projektů vůči dotacím popsal zástupce České Spořitelny. A jak mohou…

Študio-21 plus, s.r.o.

Interaktívny vzdelávací systém e-Wall

15.4.2017 09:33

Interaktívny vzdelávací systém kombinuje hru s učením sa a aktívnym pohybom zároveň.

city:one

Komplexní a sdílená řešení jsou nejchytřejší: příklad z USA

převzala Tereza Škoulová, redaktorka City:One

28.2.2017 17:50

city:one

Jak změnit město: 10 rad pro chytrého starostu

převzala Tereza Škoulová, redaktorka City:One

28.2.2017 17:49

Jak města získávají vliv na globální politické scéně? Kolektivním úsilím a pozitivními hodnotami. Moc měst na politické scéně roste také díky spolupráci a inovativnímu myšlení. Přinášíme deset rad, jak se inspirovat novým typem řízení. Otevřenost, transparentnost, osobitost: to jsou devízy…

city:one

Chcete chytré město? 8 tipů světových odborníků

převzala Tereza Škoulová, redaktorka City:One

28.2.2017 17:38

Starosta chytrého města by měl přijít ze soukromého sektoru Chytrá města volají po spolupráci soukromého a veřejného sektoru, komunit i dobrovolníků Otevřená data jsou důležitá pro vznik ekosystému na podporu inovací Odborníci varují před izolovanými řešeními i zbrklým nákupem technologií

city:one

Chytrá zastávka

David Bárta

28.2.2017 17:10

Chytré město je nadresortním myšlenkovým konceptem, kdy se na město díváme holisticky a jeho jednotlivé součásti od sebe neoddělujeme. Koncept chytré zastávky je vhodným příkladem, který demonstruje tento nový přístup v myšlení – a priori zkoumat širší potenciál daného…

city:one

Gamifikace – Nebuď vůl (Nebuď los)

David Bárta

28.2.2017 17:01

Gamifikace je nástrojem, jak změnit naše návyky formou hry. Poskytuje metody, jak nás nenásilně povzbudit, abychom přemýšleli, jak a proč své různé denní činnosti provádíme stereotypně a mnohdy velmi neefektivně. V oblasti dopravy se například jedná o snahu vylákat lidi z …

city:one

Proč nikdo nejezdí do Neapole

Beppe Severgnini, 11. 4. 2014

28.2.2017 16:49

Jak se dá vytvořit špatný brand? Proč evropské dotace podporují lenost? Proč je snazší kritizovat a hádat se, než pracovat? Jak tyto faktory ovlivňují ekonomiku a rozvoj?

city:one

Jak měřit brand města

David Bárta

28.2.2017 16:48

Petr Sameš

24.2.2017 15:32

Marketingový ředitel v oblasti komerčních rozhlasových stanic, projektový manažer, mediální konzultant, copywriter, poradce v oblasti reklamy, médií a marketingu. Lektor prezentačních a obchodních dovedností.

city:one

MHD nerozváží maso

Petr Sameš pracuje jako marketingový manažer v médiích

18.2.2017 10:19

Cestující stále není vnímán jako zákazník, ale jako zboží, které je nutné převážet sem a tam. Tento logistický způsob myšlení se bohužel promítá i do prezentace služby cestujícím složitou inženýrskou mluvou plnou tabulek a zón. Strastiplná cesta brněnskou veřejnou dopravou…

Máte chytrý produkt nebo službu?

Máte produkt nebo službu, který pomůže budovat nebo spravovat chytrá města?

Vložit produkt do City:One